Min "mammaträning"

Har det varit dåligt bloggat om (som allt annat), men tänkte dra en lite uppdatering. Har gjort "mamma-övningarna" sporadiskt under förra veckan och gått enstaka promenader, men i måndags drog jag och syrran iväg till gymmet för första gången på länge. 
 
Vi körde 30 minuters crosstrainer, det är sjukt hur taskig kondis jag har fått! Förut kunde jag träna på crosstrainern över en timme utan att ens tycka att det var direkt jobbigt. Efter crosstrainern gick vi ner till styrketräningsdelen och körde igenom mina mamma-övningar. Lagom jobbigt och vi hade nytt träningspass inbokat på torsdagen. Men tyvärr lyckades min kära sambo smitta mig med sin hopplösa förkylning, så jag har varit totalt igentäppt och seg i huvudet. Men nu verkar det värsta ha släppt, så imorgon är det dags för gymmet igen! Nu har dessutom både jag och syrran laddat ner flera träningsappar, så vi kanske kör något träningsprogram därifrån också. 
 
Den här veckan blir då planerad enligt följande:
Måndag: Gym på morgonen (Healty Heroes, 7 minutes & mammagympa), barnvagnspromenad på em/kväll
Tisdag: Köra Lillan, ev rida Matilda, Healty Heroes, barnvagnspromenad em/kväll
Onsdag: Gym på fm(Healty Heroes, 7 minutes & mammagympa), barnbarnvagnspromenad em/kväll
Torsdag: Simma på morgonen, köra Lillan, Healty Heroes, 7 minutes & mammagympa hemma & ev. barnvagnspromenad em/kväll, 
Fredag: Barnvagnspromenad fm, Healty Heroes, 7 minutes & mammagympa hemma
Lördag: Köra Lillan, Healty Heroes & barnvagnspromenad em/kväll
Söndag: Mammaövningar, Healty Heroes & barnvagnspromenad em/kväll.
 
Så får vi se om jag lyckas hålla schemat, men nu jäklar ska vi komma i form!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0