Biolight, Lilo & Delicious

I tisdags på Färjestad behandlade Rikard S mitt knä med sin biolight. Jag var en aning skeptisk, men när jag såg hur svullnaden gick ner & sen får höra av andra att jag gick bättre så måste jag ju tro lite på det. 

Så idag åkte jag till hans stall & fick behandla knät själv undertiden han var ute och körde. Det är varmt & skönt & det känns verkligen dom att knät blir bättre. 

När jag var klar hämtade jag upp Thilda och vi åkte iväg till de stora hästarna. Lilo skulle dressyrridas & Deliciuos ridas in & eftersom jag inte kan rida nu så fick Thilda agera stand-in. 

Hon kämpade på med Lilo & hoppade sen upp på Delicious & red ett varv i hagen. Deli som brukar vara väldigt skeptisk skötte sig superbra & verkar tycka det är okej att bli riden.

Behandling av knä
Lilo

Delicious





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0