Opa jänkarvagn-style!

Då var det dags för Lillan att träna igen. Även idag körde jag henne & hon är minst sagt pigg när man kör just nu! 

Jag körde samma tur som sist, bort till järnvägen & tillbaka. På vägen bort så är hon pigg & ligger på fint, men när man vänder... Då tar hon tag rejält i bettet & blir rent sagt svinförbannad när man försöker bromsa henne & visar det genom att kasta med både huvud & svans & dessutom kniper hon rejält då. Så på vägen hem låg jag närmare raklång bakåt (jänkarvagn-style) och Lillan drog järnet!

Det är också därför jag inte har några nya bilder från körturerna, jag kan inte släppa & köra med en hand tillräckligt länge för att få en bild utan att hon isf drar järnet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0