Sthlm idag

I dag åkte jag upp till Sthlm för att lämna in uppsatsen för publicering. Jag tog tåget dit och tänkte köpa en SMS-biljett till tunnelbanan, men efter 15 minuters grejande och jag fortfarande inte hade fått ordning på det så beslöt jag mig för att gå! Det tar inte jättelång tid att gå, ca 30 minuter, men med tunnelbanan tar det 4 minuter :/ Lämnade in och fixade med uppsatsen och på vägen hem var det riktigt surt att gå för då visste jag att jag skulle missa tåget precis och bli tvungen att vänta i två timmar till nästa tåg. Inte jättekul, framörallt när man vet att man skulle hunnit med tåget om man kunnat ta tunnelbanan >(
 
 
Som tur är var det i alla fall riktigt fint väder och jag såg en mycket fin buss på vägen till skolan :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0