Solvalla lördag & Mantorp söndag...

På söndag åker jag iväg till Mantorp och sitter upp på Born to Move i montéloppet. Jag har knappt kollat hur konkurensen ser ut, men jag har välinga större förhoppningar. Vi får ta loppet lite som det kommer. Lite rolig fakta om hästen är att den är resultatet av en tjuvbetäckning (enligt min mycket säkra källa: Pelle). 
 
Hästen längst till höger i bild...
 
Hästen var med i samma provlopp som mig och Lillan förra torsdagen. Tyvärr var jag lite för fokuserad på min egen häst då, så jag har ingen aning om hur den var. Jag kommer bara ihåg att den hade lång man :P
 
Imorgon däremot är det dags för valla, men ponnytrav. Jag, Thilda & Sara ska åka med Montró & Qalazpuff som båda ska åredebutera. Montró ska dessutom göra come-bake från mammaledigheten. Båda hästarna har tränat snuskigt bra, så vi hoppas på bra chanser. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Lycka till :)

Svar: Tack!
Malena Nogerius

2013-05-10 @ 23:25:13
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0