Biolight

I dag var det föreläsning om Biolight på travbanan. Jag och Erica hade bestämt att vi skulle dit och lyssna, gratis mat ju ;) Jag försökte även få med mig Pelle med det var ungerfär lika troligt som att jag ska lära min katt att flyga... Så det hände ju inte.
Jag var lite sen (som vanligt) men när jag kom dit fick jag en jättegod och rejäl räkmacka och sedan lyssnade vi på föredraget som varade i ca 1 timme. Därefter fick vi testa behandla oss själva lite. Jag testade på ett sår och på mitt ärr på benet. Såret blev lite bättre, men i benet och ärret blev det rejäl skillnad, efter bara 10 minuters behandling! 
 
Erica och jag blev kvar i nästan två timmar för att prata med säljarna och varandra. Väl hemma presenterade jag det hela för Pelle, som tyckte att det lät som en bra gerj och vi har nu lite funderingar på att kanske köpa en sån. Dels för att behandla våra egna hästar, men även andras.
 
Är det någon av er som har testat detta? I så fall, vad har ni för erfarenheter av Biolight?
 
Sötaste Tequila-katten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0