uttråkad deluxe!!!

Sitter här med min trasiga hand och får inte göra någonting... Idag kom en liten shettiskorsning hem till ponnyerna, den är här för inkörning och kommer att gå hos oss under en månad till att börja med ochså får vi se sen hur långt vi har kommit. Det är ett jättetrevligt litet sto på 3 år som heter Achibalds Little Princess a.k.a. Pyttelina. Hon ser nästan helt vit ut nu men är registrarad som rödskimmel, tigrarad melerad. Tigreringen är lätt att se på mule, ögon och i skap, men skimmelfärgen är mycket difus. Både jag och mamma gissade på att hon var en mycket ljus isabell möjligen isabellskäck, då hon fläckvis är lite gulare. 
 
 
 
Annars har det inte hänt så mycket... Har legat vid poolen  hos mamma och pappa mest hela dagen, men vågar inte bada med risk att få vatten på gipset eller i såret. Så jag har plöjt igenom halva K-G Holgerssons bok - Mitt liv och mina hästar, väldigt intressant och spännande läsning. 
 
 
Så nu sitter jag här och kan inte somna... Har fixat mängder med hästfilmer som jag tänkte försöka plöja igenom, men fler tips mottages gärna! Både på hästfilmer och andra bra filmer! :D
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om du inte har sett/tagit hem filmerna om flicka så måste du höra det! Dom är helt underbara!:-)

Svar: Tack för tipset! Har sett dem tidigare :)
Malena Nogerius

2013-06-20 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0