Usch igen...

Jag är verkligen värdelös bloggare just nu! Som tur är har jag ju inte någon jättestor blogg, utan endast några få trogna läsare <3 Sist jag skrev något om pållarna var efter Lillskruttans provlopp. I lördags åkte jag iväg på hopptävling med Montró & Alva. De fick två retliga stopp i LD:n & ett riktigt tråkigt stopp i LC:n. De red riktigt snyggt och bra i LC:n, så det var tråkigt att stoppet kom. De har ju inte hunnit träna ihop sen förra tävlingen, så den här tävlingen blev lite mer som en träning. Men vi tar nya tag och letar efter nya tävlingar. I måndags körde jag Lillan 6 intervaller på slingan. Fick ingen ordning på pulsmätaren, så jag fick köra på känsla. Trots detta hade hon låga 57 efter passet.
 
Igår red jag henne en sväng i skogen. Vi tog hackamoret och tog en riktig mystur. Vi jobbade lite mjukgörande i skogen och på en äng inne i skogen. På vägen hem gick vi bakvägen runt hagarna och Lillan passade på att ta några matpauser. Det är skönt med lite kravlösa turer ibland.
 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0