Vardag i stallet

Ja, nu blir det "gästbloggning". Har hört att det är vanligt på andra bloggar så jag gör mitt bästa.
Jag är Malenas mamma och jag har lovat ta hand om hennes hästar då hon är bortrest på en underbar semester.
De ponnysar som hon har hemma hos oss tar jag ju alltid hand om då det gäller den vardagliga skötseln och ibland är jag också med och tränar dem lite. Men de stora brukar jag låta bli. Jag är inte rädd för hästarna eller så men eftersom Lillan är så ung så känner jag mig osäker på henne och vill helst inte köra henne ensam. Inte förrän jag känner henne bättre i vilket fall. Så Pelles bror har lovat att köra henne men jag vet inte...tror inte han har gjort det men jag är ine säker. Panter får Thilda och Lovisa ta hand om. Han är ju ponny och liten. Väldigt snäll men de andra här hemma tar sin tid de också så jag hinner bara inte.
Men som sagt så har jag mockat och fodrat Lillan och Panter hela denna vecka och kommer fortsätta med det en vecka till innan de är hemma igen.
Det har varit riktigt kallt i veckan men nu är det plusgrader t.o.m. Men jag har tagit lite kort från i lördags och söndags då jag var ute innan det blev mörkt . Så här kommer de bilderna.
 
 
Frusen liten Tequila
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0