Uppdatering från solen!

Har fått igång nätet här nu, men det är segt... Dessutom kan jag bara vara på nätet efter klockan 18 (20.00 svensk tid) eftersom elen i lobbyn inte kommer igång innan dess & batteriet på min laptop är bedrövligt(!) håller i ca 15 min... knappt! 
 
Vi har det jättebra, det är varmt och skönt hela tiden. Servicen är som sagt helgrym! Man blir uppassad hela tiden! Igår hittade vi till gymmet för första gången. Även det är väldigt fint. Igår körde jag två pass på gymmet 30 min crosstrainer, 30 minuter styrka (armar & ben) och sedan 15 minuters jogg på löpbandet. På em fick jag med mig Pelle, han tyckte väl att det var måttligt roligt, så då blev det bara 30 min till på crosstrainern. I morse när jag var där så var det väldigt mycket folk där, så  då blev det bara 15 min på löpbandet och 15 minuter styrka. Körde även 1 minuts sit-ups och 1 minuts armhävningar (fys-test-träning :P ) 
 
Snart ska vi till huvudresturangen för att käka middag. Imorgon har vi bokat bord på en utav tema-resutrangerna. Eftersom det är Pelles födelsedag då så ville vi göra något extra. Så imorgon ska vi prova Afrikansk mat :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0