Kasst väder

Usch! Nästan all snö och is har försvunnit nu & i natt frös det dessutom på rejält. Så nu är det stenhårt överallt! Ska vi köra något nu så får vi helt enkelt packa in hästen i transporten och åka till banan för köra. 
 
I går var jag ute med Lilla Grå igen och körde en tur. Lilla Panter fick följa med på släp & vi joggade en tur på drygt 1,5 mil i friskt tempo. Det fanns fortfarande en tunt lager is kvar över vägen, men jag skulle tro att det är näst intill borta nu.. :(
 
I morse så tog jag och Pelle stallet, ví hjälptes åt att mocka alla boxarna & lägga in hö. Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och kollar på travet :) Ikväll blir det middag på Ming Palace med bästa tjejerna, Erica & Bea! Det är inte så ofta vi har tid att träffas för att bara prata & umgås, så det ska bli trevligt :)
 
Erica, jag & Bea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0