Första dagen på jobbet

Som sagt, idag var det första dagen på jobbet för mig. Det var rejält nervöst, trots att det bara var planeringsdag och lektionerna börjar först på tisdag (mina på onsdag). Så jag kan ju inte påstå att jag sov direkt bra eller länge. Somnade strax efter två och skulle upp halv sju. Efter jobbet åkte jag till mamma för att få middag (Pelle jobbar kväll den här veckan) och sen så klippte hon mig. Då kände jag verkligen hur trött jag var, jag hade fullt upp att hålla ögonen öppna!
 
Väl hemma igen blev det lite pyssel i stallet. Funderar på att låna Pelles bil & släp imorgon och köra ner Lillan till travet och köra intervaller på deras rakbana, då det är stenhårt överallt här just nu. Därför fick hon bli lite friserad, borstad, lite massage (något som verkligen uppskattades) och sedan bandage runt om.
 
Har även kollat igenom min utrustning till imorgon. Då väntar ett nytt försök till montékval med Waypoint, sist blev det ju inställt...
 
Lilla Prinsessan klar för natten <3
 
Nu när man är lärare måste man ju ha ett par lärar-pjux! Dock den liiite coolare varianten med ormskinnsimination :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0