Hemma igen

jaha, då var man hemma igen. Har haft två helt underbara veckor! Men de sista dagarna började vi längta hem en del och det var rätt skönt att få komma hem. Igår så åkte jag direkt från Arlanda till jobbet för att arbeta 8-13. Var lagom trött när jag kom hem! 
 
I dag var jag ledig, så jag startade morgonen med en rejäl sovmorgon! Så könt :D Vid 15 kom Lovisa för att köra Panter, så vi stack ut en tur tillsammans. Testade att sätta på Lillan luva med tuter för första gången, då hon kanvara rätt spänd och trippig i början av körturerna, och vilken skillnad det blev! Hon var mycket mer avslappnad och harmonisk redan från början nu! Vi körde ett ganska lugnt pass på knappa 15 km. Panter pinade på bra och Lillan sprang bredvid som sparring.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0