Nervöst.....

Imorgon är det dags för kval för Lillan. Gissa om jag är nervös! Egentligen finns det inget jag ska behöva vara nervös för men ändå.... Tänk om hon inte sköter sig, eller inte klarar kvalet. Fast hon har varit jättefin de senaste träningspassen och hon brukar sköta sig jättebra. Men ändå...
För säkerhetsskull kommer hon att ha både res- och slaggjord på sig imorgon. Inte för att hon har gjort något dumt tidigare utan mer som en säkerhets grej.
Direkt efter Lilllans kval skall jag rida ett kval på ett kallblod. Det var ett tag sedan jag red kallblod men jag har provat hästen tidigare i monté och den verkar vara fin. Det ska bli kul att få rida igen även om det bara är ett kval.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Andas gumman, du har gett Lillan de bästa förutsättningarna för att lyckas.... klart det går bra! Syns om några timmar <3

2013-08-18 @ 00:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0