Träningsvärk imorgon?

Det räckte inte med att rida 2640-lopp igår... idag kör vi på för fullt igen!
Jag och syrran åkte till gymmet strax innan lunch och körde en halvtimme på löpbandet.Min kondition är ju inte alls vad den har varit längre. Sprang 5 km på drygt 25 minuter men var rejält trött efteråt. Efter att för en gångs skull stretchat lite så åkte vi till donken (perfekt efterträning ;P ) och åt varsin wrap till lunch. De har ju dessutom kampanj på appen som gjorde att man fick en extra wrap, så den tog jag med mig hem :)
 
Lovisa arbetade undertiden var där, men skulle sluta om bara någon timme, så vi bestämde att vi skulle sticka ut med ponnyerna tillsammans. Så jag åkte hem för att byta om och sen iväg igen, men till mina föräldrar där ponnyerna står. Lovisa selade på Jarita och eftersom vi bara her en vagn just nu (punka på den andra russvagnen) så red jag Montró. Eftersom jag ville testa Tro i några intervaller tog jag montésadeln på henne, så blir det lite extra träning för mina ben oxå ;)
 
Vi joggade fram ca 6 km och red/körde sedan 4 intervaller på raksträckan. Jarita var övertaggad och galopperade mest, men Tro gick riktigt bra! Testade henne med dubbla tyglar för första gången och det verkade vara något som passade damen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0