Packning!

Lite bilder från hur det kan se ut när jag packar...
Dress
Ridbyxor Montébyxorna ligger i lägenheten, ska försöka hinna hämta dem....
 
Strumpor ska försöka hinna förbi ICA och hämta upp mina nya fotbollstrumpor som kom i fredags...
 

 
Handskar något skitigt :P
 
 
Hjälm & Stövlar
 
 
Säkerhetsväst gammal och sliten,men väldigt skön!
 
 
Alla kläderna packas i en gympapåse :) Har två, väldigt bra att lägga rena kläder i samt skitiga efter loppen.
 
Sadelgjordar En lång, en kortare, övergjord & skarvrem till övergjorden
 
 
 
Brösta
 

 
Sadel
 

 
Teddypaddar 2 stycken
 
 
Gelepadd
 

 
Vojlockar & schabrak i olika vikter, beroende på vad som behövs
 
 
Tyglar 2 par, ett par med handstroppar, ett par utan. Så att det finns möjlighet att rida med dubbla tyglar eller handstroppstyglar.
 
 
Pisk 3 stycken
 
 
Är lite svag för min nya rosa "bling"-pisk :)
 
 
"Bra att ha"-handduk
 

 
"Bra att ha"-rycktussar
 

 
Jag tror att jag har fått med det mesta nu som jag brukar ha i min väska... Ett par glasögon oxå :) Men de glömde jag :/ dessutom börjar de bli väldigt slintna, så det lutar mot att jag får införskaffa mig ett par nya ikväll  på Mantorp-shoppen :D
 
Kram kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj va grejer du släpar :)

Svar: Ja, det blir lite grejer. En del av sakerna är sådant som jämt ligger i väskan, andra varierar jag. Vojlockar och schabrak använder jag olika beroende på hu mycket vikt jag behöver. Denna gång behövde jag även lite blyvikter i stövlarna :P
malena nogerius

2012-09-03 @ 16:53:56
URL: http://caspadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0