Uppe med tuppen!

Klockan 07.00 satt jag på Lilos rygg & skrittade mot Hockey's slinga. Pelle ville att hon skulle gå ett lugnt jobb under sadel & eftersom jag går i skolan 11.30-16.30 idag kom jag fram till att det passade bättre att rida på morgonen.

Det var fortfarande rätt mörkt när vi stack ut, men ganska mysigt. Lilo var pigg & glad & vi red 2 lättare montéintervaller på slingan. När vi kom tillbaka hade det börjat ljusna, så efter duschen fick Lilo gå in i boxen & äta sin frukost :) själv tog jag en snabbdusch, fixade mig & tog en kopp te till frukost. Det är lite surt att jag måste åka hemifrån redan 9.20 när jag börjar 11.30... Men men, så är det när man pendlar. Det är iaf inte så långt kvar nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0