Tävlingsdags!

På tisdag är det dags för lopp igen, spår 3 för ovanlighetens skull :P Jag har ridit oerhört få lopp i år, men har fått spår 3 så otroligt många gånger! Räknade att med på tisdag så har jag haft spår 3, 6 gånger på 13 ritter.. vad är oddsen för det lixom :P 
 
Anyway, det är Victory's Dream jag ska rida. Det är väl ingen superhäst, men de säger att han blir mer laddad med hästar runt omkring sig. Jag har ju nästan alltid varit själv nere på banan när jag ridit honom. Det ser ju inte heller på pappret ut att vara några kanoner de andra heller, så jag hoppas nästan lite på att han ska få en slant. 
 
Sist jag försökte rida lopp på honom var han faktisk ganska laddad, men han kan ha lite problem att komma iväg i volten, vilket var precis vad som hände och sen blev han stressad = galopp galopp. Nu är det bilstart, så jag tror att han är mer stabil iväg då.
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Stort lycka till :)

Svar: Tack! :D
Malena Nogerius

2012-12-01 @ 16:58:11
URL: http://montebloggen.se
Postat av: marinaginman.se

Lycka till! =)

Svar: Tack! :D
Malena Nogerius

2012-12-02 @ 09:33:29
URL: http://marinaginman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0