På tåget...

Känns som att det är det enda jag gör. Har inte alls hunnit med hästarna den här veckan... Har pluggat, pluggat, pluggat, varit i skolan & åkt tåg. Samtidigt som jag pluggar har jag försökt kasta i mig lite mat.

Just nu sitter jag på tåget TILL Stockholm, ska skriva en omtenta på en gammal kurs från tvåan, hade helt glömt bort att jag kuggat den! Tur att ja fick mail från läraren för drygt en månad sen!

Imorgon behöver jag iaf inte åka upp till Sthlm & Lillan ska dessutom få på sig skor inatt :P Pelle ska sko henne (lovade han) när han kommer hem från jobbet strax efter elva ikväll. Hur nu det ska gå ;) men han är piggare då än vad han är på fm, så vi får hoppas på det. Så imorgon ska jag passa på att köra henne, Panter och ev även Montró & en liten lugn tur med Monita.

Fick som sagt en fråga för ett litet tag sedan om galoppträning. Är det något mer ni vill att jag ska skriva om? Behöver något att koppla bort pluggtankarna med emellanåt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0