På önskelistan!

Så här i juletider börjar alla lägga upp önskelistor på sina bloggar, så jag gören jag oxå! Så känner ni att det är något ni känner att ni vill köpa åt mig är det bara att göra det och sedan är det bara att skicka! :D
 
Reseboots: Rosa till Lillan, vita & svart till de andra. Gärna ett par i silver oxå :)
 
Termoleggins från Hööks skulle sitta fint under ett par kalla montébyxor...
 
Likaså ett par lite snyggare vinterridstövlar att tävla i (använde Lovisas termostövlar hela förra vintern, hon vill nog gärna använda dem själv :P ) kommer äver de från hööks.
 
Ett par nya vinterpjux att traska runt i hemma skulle även det sitta fint...(oxa från hööks)
 
 
Ett fint ridträns till Lillan (och Lilo när hon ska ridas :D ) har inte riktigt bestämt mig vilket jag vill ha bara. Det övre känns som ett typiskt dressyrträns & det andra hoppträns. Slutar väl med ett av varje! :P (Hööks)
 
En saaadel med alla tillbehör åt Lillan som snart, snart   (ÄNTLIGEN) ska börja ridas in! :D :D :D
 
Självklart en ny montésadel, min är så sliten nu så jag undrar hur länge till den orkar hålla ihop...
 
GPS-klocka, givetvis!
 
 
Sen så finns det typ en miljon mer saker jag vill ha i hästväg, många fullständig onödiga saker, som schabrak, pannband, benskydd osv... Lite mer nödvändiga saker är väl ny hjälm, sele, nya tömmar, långvagn & ev.sulky...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

TUR att hööks snart öppnar i stan!

Svar: haha! eller hur! och att globen är nära! kommer väl att shoppa loss lite där oxå :P
Malena Nogerius

2012-11-29 @ 01:11:19
URL: http://vickelbyponny.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart finns bootsen???

Svar: Jag hittade dem här: http://www.ridsportonline.se/category.html/boots
Malena Nogerius

2012-11-29 @ 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0