Bio igår, Valla idag!

Igår kväll var jag på bio med pojkvännen, syrran, mormor & några vänner. Vi såg som sagt sista Twilightfilmen. Att säga att den var bra är en underdrift! Den var grym!!! Jag tycker helt klart att båda breaking dawn filmerna var de överlägset bästa av Twilightfilmerna! Tom min pojkvän tyckte att den här var riktigt bra!

Jag var helt euforisk hela vägen hem, hela natten & fortfarande! Jag ska inte avslöja vad som händer, men med tanke på mina höga förväntningar hade jag nästan utgått från att bli besviken, men långt därifrån!

Just nu sitter jag i bilen med älsklingen bakom ratten & Lilo i transporten. Hoppas att hon gör ett bra lopp nu! Vi behöver det + att om det går bra idag har älskling lovat att vi ska gå på bio varje kväll innan hon startar ;) haha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0