Gymmet

I dag drog jag och Sandra till gymmet, vi körde lite mage och rygg och sedan 30 minuter ben. Det är bara andra gången vi kör på gymmet, så det är fortfarande ganska lätta vikter, men det är så sjukt kul att komma igång! Körde även lite på cross-trainern, sjukt kul & lite lagom jobbigt. I morgon blir det en löp eller PW-tur och på onsdg är det dags för gymmet igen.
Nu har Harryettie äntligen fått skor på sig också. Men jag var tvungen att gå med henne både från och till hagen när hon skulle skos hemma. det är nästan två km till hagen, så jag har säkert gått fyra km idag åtminstonde. Hade dock varit skönt om hon var lite äldre så att jag kan rida henne till och från hagen istället...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0