feber...

Fast nu är det inte jag som har feber, lr jo... lite feber har jag nog fortfarande, men hästen jag skulle rida ikväll hade fått feber och är därför struken. Lite tråkigt, samtidigt som det nog var bra för mitt tillfrisknande. Imorgon borde jag vara så pass pigg att jag kan köra Lillan en tur. Får se hur jag gör med Panter, men det är inte lika akut med honom... Han har gått två hårda dressyrpass i helgen, så han klarar sig.
 
I morse åkte jag till skolan föär att skriva min sista tenta på GIH! Hoppas bara att jag nu inte får omtenta på den :P Eftermiddagen har tillbringats i sängen i horisontalläge med Vampire Diaries och te. Ska ikväll kolla igenom uppsatsen lite och sedan börja läsa en artikel som vi ska ha seminarium om på fredag. Måste ta tag och börja skriva min lärarfilosofi oxå, ska ha seminarium om den på onsdag (nästa vecka) och sen har jag inga lektioner kvar! Tror ni jag är lycklig eller!!! Så jäkla gött!! Snart är min tid på GIH slut. Det känns både kul och tråkigt, jag har träffat så många härliga människor där, men just nu känns det mest skönt att bli av med skiten! :P 
 
I väntan på att få uppträda på skolans Herrmiddag 2008 (år 1) Det roliga med den här bilden är att jag ser ut att vara längst... Jag var näst kortast = högst klackar :P
 
Gruppbild på (delar av) klassen innan barometertävlingar HT 2009 (år 2)
 
... Och snart är det jul! Jag & syrran för en massa år sedan 2007 kanske? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Lycka till på tentan!! :)
Synd att det inte blev något lopp, men du får säkert rida den när den är frisk igen :)

Svar: tack! Jodå, det tror jag nog att jag får. Har ridit banjobb på den med jämna mellanrum i nästan två år nu tror jag.
Malena Nogerius

2012-12-04 @ 21:34:56
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0