Mantorp på Måndag

På måndag är det dags igen. Monté på Mantorp med Claire S.I.R 
 
Vet inte så mycket om hästen, men det är alltid kul att prova nya hästar. Då loppet endast är öppet för ryttare somvunnit max 10 lopp vet man aldrig hur loppen kan se ut. Allt för ofta blir det ganska kaosartat, men vi får hoppas på att vi kommer iväg okej. Tyvärr är heller inte Mantorp min favoritbana, jag har hittills bara fått böter två gånger, och båda gångerna är på Mantorp. Sist fick jag för trängning 900 kvar, som inte ens var en trängning. När de dessutom inte ville visa filmen (för man såg ändå inget på den) så känns det ännu mer fel. De påstod i allafall att jag trängde hästen utvändigt om mig för att komma ut,då häster framförmig tröttnade, så att den hästen galopperade. Enligt mig så galopperade den redan innan jag styrde ut. Men men, vad ska man säga. Man kan ju inte gärna tjafsa emot domarna... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0