Lilo på G!

I dag var jag ut till Pelle igen, nu för att rida en tur på underbara Lilo! Eftersom det hade börja skymma lite fick hon låna min (Harryetties) rosa reflexbrösta, vilken Pelle inte verkade tycka va lika snygg som jag och Lilo tyckte att den var :P Vi red i alla fall en vanlig motionstur längs vägen i skogen, som nu är täckt med härlig snö! Vi red drygt en mil i friskt tempo & Lilo kändes väldigt pigg & fin! Längtar så tills hon ska starta! Ja, för nu är det på gång, starten är planerad & nu borde ho komma med. Senaste tre atarterna har hon 2 segrar & en tvåa... Så då blir de bara full gas!

Ska till Pelle igen på onsdag. För att rida Red Hot Dynamite & Girlpower Dynamite igen. Det är rätt mäktigt att sitta på en häst som Red Hot! Ja menar, de e ingen dålig häst de inte! 4,5 miljoner insprunget bara som treåring & nu har har dryga 5 mille. Förmodligen ska jag få testa rida en till, vet dock ännu inte vem det är :) Men det går nog bra får vi hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0