skäms på mig!

... Igår var en av mina trogna stackars läsare på mig och frågade när nästa blogginlägg skulle komma, så nu skäms jag lite, framförallt när jag ser på statistiken att ni är ett gängsom troget klickar er in hit bara för att se att det inte har hänt någonting allls sedan sist. Mitt liv består ju nu mest av att underhålla Ted, vakta honom (så att han inte slår ihjäl sig under alla sina envisa försök till att stå och gå själv), mata honom och sen byta en väldig massa blöjor! Men snart är det tillbaka till verkligheten, om två veckor är jag tillbaka på jobbet (med mycket blandade känslor).
 
Så nu sitter jag och skriver inlägg bakåt i tiden. Jag kommer ändå att publicera dem ungefär där de borde ha blivit skrivna, mest för att hjälpa mig själv n"r jag går tillbaka och läser i min "dagbok". 
 
Dagens händelser är i alla fall lättsammanfattade; absolut ingenting hände. Hästarna har gått i hagen,jag har mockat, fodrat och bytt vatten. Hade tänkt tömköra Må¨ns, men halvvägs ut till hagen kom jag på att jag varken hade sele eller huvudlag passande en liten ponny... Klappade lite på dem och sen var det klart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0