Veckans träning, so far!

I måndags var jag som sagt på gymmet & tog sedan en promenad på kvällen med mamma. I tisdags gick jag till travbanan & tillbaka, dryga 8 km, med Teddan i barnvagnen & Filippa i koppel. Healty Heroes hade vilodag, så jag körde mammagympan när jag väl kommit hem igen. 7 minuters var otroligt tråkig, så den skippar jag nu på ett tag. Dessutom var det lite för mycket träning för magen i den & det får jag inte göra än (bara vissa lättare mag-övningar).

Lillans träning blev flyttad till onsdag (jag hade planerat fel). Så jag körde henne på eftermiddagen, efter att Pelle slagit på henne en tappsko. Hon var kalasfin! Körde med det nya bettet & hon verkade trivas riktigt bra med det. Låg på bra & ordentligt alla 6 intervallerna. 
Själv tog jag en vilodag (skäms på mig) men efter en natt med lite sömn så måste man få ta det lite lugnt ibland ;)

Torsdagen sen, då jäklar! Då blev det först 30 minuters simning med mamma på morgonen följt av en ridtur på Matilda. Jag red henne knappa milen och försökte stå upp då mycket som möjligt. visserligen bara något hål kortare än hoppläder, men det var tillräckligt jobbigt. Så idag har jag nå grym träningsvärk i ben, rygg & mage! Efter ridningen körde jag Healty Heroes, dagens pass bestod av lite olika styrkeövningar som tog runt 30 minuter att dra igenom. 

Idag var det besök på BVC med Teddan, 4250 gram väger grabben nu! Väl hemma igen så körde jag Healty Heroes, 0,5 km jogg 2 min promenad tills jag joggat 3 km (enlig HH skulle jag bara komma upp i 1,5 km, men jag fortsatte en  bit till. Sista biten gick jag, då hade vi kommit till partiet där det bara är uppför. Och att jogga i uppförsbacke med barnvagn i slutet av rundan kände jag blev för jobbigt. 

Imorgon är det dags för sista träningsjobbet innan start för Lillan, det väntar även ett banjobb för Montro & Jarita.


Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0