Dagens träning

Uppe med tuppen imorse! Iaf för att vara mig efter att Teddan kom. Vi var uppe strax innan 7, då var det frukostdags först för Teddan & sen för mig. Efter frukosten klädde vi på oss & åkte iväg till gymmet. Där träffade vi syrran & mamma. Mamma tog hand om Ted & gick en promenad undertiden som jag & syrran tränade. 

Idag var det först Healty Heroes - 2x0,5 km löpning med två minuters gång mellan. Kändes otroligt lätt, så ett litet hopp för konditionen finns det kanske ;)
Därefter körde jag 7 min, en app där du gör 12 st olika övningar. Varje övning varar i 30 sekunder följt av ca 5 sekunders vila. Man kan välja att köra flera varv, men idag gjorde jag bara ett. Övningarna var bl.a. Armhävningar, jumping Jacks,squats, plankan (rak & sidan), triceps-dips, step ups, 90 grader m.m. 
Avslutade det hela med lite mammagympa & nu på kvällen gick jag & mamma en barnvagnspromenad på 5 km i rätt lugn takt. Mamma går inte så fort, så det tog en hel timme. 

Rätt nöjd med min första "riktiga" träningsdag. Imorgon kör vi vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0