Förväntansfull!

Sitter och sliter med matten. Har tenta nästa vecka och försöker banka in det sista i skallen samtidigt som jag väntar på att klockan ska gå. Klockan 16.30 ska vi vara på banan och möta upp Linn, Stina och Also in Love för att köra ett banjobb.
 
Ledsen Lotta att jag inte ringt, vet att du vill se, men det är första "riktiga" jobbet med sulkett och jag är jättenervös. Hör av mig så får du komma och titta nästa gång!
 
Planen är att köra ca 1.26-tempo 2140 meter. Det ska inte vara några problem, men de tidigare jobben har vi bara köra i långvagn och väldigt kravlöst ihop med Erica och Trollglänta. Nu ska hon få lite mer press av "Loppan" eftersom Trollis är ett kallblod har hon haft lite svårt att följa med i Lillans tempo de senaste jobben. 
 
Så nu är det nervöst och förväntansfullt för att se hur det går :)
 

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

*skrattar* Väntar med spänning på bilder och uppdatering ;) Med hopp om att sötnöten skötte sig.
Kramen från "farmor" & pappsen

Svar: Hör av mig till nästa banjobb :)
Malena Nogerius

2013-03-18 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0