Laddad??!!

I dag var det dags förr Lillan att träna igen. Eftersom vi skulle träna själva och jag ville väcka upp henne lite så beslöt jag mig för att köra utan mössa och tutor. Det brukar aldrig vara några problem, hon blir bara lite piggare. Men lagom när vi kom till slingan kom även Anna med sin Matilda så vi körde ihop. Det resulterade i två övertaggade hästar! Lillan krökte in nacken, satte svansen i luften och sen låg hon på som aldrig förr! Hon var stundtals på väg upp i Matildas vagn! Efter 5 varv körde Anna hem med Matilda, men jag och Lillan skulle köra ett varv till. Även det sjätte varvet var hon extremt pigg, så hon fick då gå ett extra varv. Inga problem alls! Hon låg på hela vägen och svansen var som vanligt i vädret! 
 
Väl hemma pulsade jag henne för att jag tyckte att nu efter sju intervaller borde hon väl vara lite trött... Men efter att ha plockat av vagnen och selat av lite snabbt stod hon där utan att blåsa och med mycket låga 62 i puls...
 
Sista biten upp för backen under sjunde intervallen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0