Travskolans Luciatåg 2014

Var en succé! Drygt 50 elever, 8-9 ledare/instruktörer & 12 ponnyer deltog i luciatåget. Det var kul att det var så himla många som ville vara med i år! Förr om åren har det varit extremt dålig uppslutning. Då hästarna & vagnarna på Travskolan inte räckte till alla elever så hade jag med mig Montro & min flakvagn. På flakettryckte vi ihop 8 stycken knattar (4-5 år gamla) & sen hade jag Lucian bredvid mig uppe på kuskbocken. Thilda gick med Tro och gjorde sitt bästa för att hålla henne lugn. Men hon var absolut tvungen att stå på bakbenen en gång ordentligt.
 
Tåget var uppskattat & har blivit uppmärksammat på Facebook och (vad jag förstått) även ett litet klipp på tv/kanal 75.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0