Vi tränar på!

Det händer inte så mycket här. Lillan tränar på & jag försöker oxå träna så gott det går med ett  trasigt knä & nu även enhalvkass vrist, har ingen aning vad jag gjort! Hade jätteont i vristen & kunde knappt stödja på foten efter ett vanligt intervallpass med Lillan, för vagn dessutom! 

Lillan & jag försöker åka ner till banan ungefär vad tredje dag för att gå lite lugna intervaller eller rejäla motionspass. Idag körde vi ihop med en av proffstränarna på Sundbyholm & Lillan börjar kännas riktigt fin! Dock så är hon rätt rund om magen fortfarande. 

I söndags red vi till grustaget ute hos mamma för att klättra lite i sandbackarna. Jobbigt som bara den tyckte Lillan! Tyvärr blev vi halvt uppätna av alla förbaskade bromsar som kommer nu i värmen.

Igår & idag har jag dessutom tränat lill-fölis, Myran, att följa med sin mamma när hon är fastbunden i selen. 




Mormor & Ted följde med som "medhjälpare"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0