Laddad häst!!!

Idag lyckades jag slita mig ifrån lilla Teddan i nästan två timmar för att fixa iordning och köra Lillan. Undertiden fick hans farmor & kusin Maja passa honom. Lite jobbigt för mamma att lämna iväg skatten, men samtidigt skulle det bli otroligt skönt att komma ut och köra lite. Han hade ju ätit ordentligt och mycket precis innan vi åkte, så jag visste ju att han borde klara sig. 
 
Jag gjorde i alla fall iordning Lillan och körde sedan ut. Vi körde bort till järnvägen och tillbaka och det var helt sjukthur laddad hon är nu! Jag fick korta tömmarna drygt en dm och sedan sitta och hålla i henne rejält! Trots det travade hon på i ett rejält joggingtempo och drog järnet på de ställen hon brukar få öka lite. 
 
Det var helt galet kul att köra henne nu, dels för att hon kändes så snuskigt fin och dels för att det var bara kul att komma ut och köra, utan att ha en stor mage ivägen dessutom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0