Gästbloggning: Pelle - Det börjar ta sig!!!

Idag var jag åter igen ute med "lillan" och nu börjar det hända grejer ska jag tala om.

Hon fick gå ett jobb på våra vinterklädda grusvägar, först joggades hon lungt i ca: 6km. Sedan skritt i 3 min för att sedan få gå ganska rejäla intervaller. Hon har verkligen utvecklat sina "snabba" muskler otroligt fint under hösten/vintern. Vissa intervaller gick lite för fort, men nu har man ÄNTLIGEN rejält med häst att hålla i när man kör på. Poletten har snart ramlat ner till 100%, och det känns verkligen i tömmarna. Får hon bara vara hel och frisk så kommer hon att göra ett kanonbra 2014 utan tvekan! Jag har ganska höga krav på den här hästen, och jag känner mig mer och mer säker på att hon kommer att leva upp till dom.

 

/ Pelle

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0