Körtur ihop med Moet

Precis lagom när jag hämtade Lillan i hagen kom Thomas och skulle köra en tur med Moet, så vi passade på att göra sällskap. Det är alltid lite roligare med sällskap och Lillan behöver gärna gå med sällskap så ofta det bara går. 
Eftersom det är stenhårt precis överallt just nu så blev det ganska mycket skritt och långsam trav. 
 
Däremot visade han mig en väg jag inte kört på förrut och där fanns det en riktigt bra backe att köra i. Den vägen ligger dessutom i skuggan, så det fanns fortfarande en hel del is kvar på vägen, vilket gjorde att vi kunde köra på i lite högre tempo där. Lillan pinade på bra och envisades med att hela tiden ligga huvudet före Moet (sånt gillar vi ;P ). Vi var ute i drygt en timme, så när vi väl kom tillbaka så var mina händer och fötter isbitar! Det vart så ruskigt kallt! Tyvärr blir men lite lurad av solen som gör att det ser varmare ut än det är. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0