Fina Grå!

Även idag körde Pelle Lillan, idag ihop med Leffe och Lilo. De körde några intervaller på Hockeys slinga. Förmodligen kändes Lillan ruskigt bra även idag för när jag frågade hur hon var sa han bara bra och sedan log han mycket lurigt. Samma sak med pulsen, Pelle ler bara för sig själv och traskar sedan iväg utan att säga något till mig. Så pass bra har jag i alla fall lärt känna honom nu så att när han bara ler sådär och inte säger något så är det bra. Ju mindre han säger desto bättre är det ;) 
 
I morgon börjar min första av två jobbveckor på travskolan. Den här veckan är det dagläger med knattar och veckan efter är det dags för mitt montéläger. På tisdag är det som sagt dags för Lillan att gå provlopp igen, det ska bli spännande att se henne från sidan när Pelle kör. Hoppas hon sköter sig nu min lilla prinsessa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Vad bra att du kan få så bra hjälp med henne nu när du är skadad.
Och roligt att han tycker att hon är så fin :)

Svar: Ja, jag är så glad att jag har honom :) Det är så otroligt skönt att kunna hjälpa varandra på olika sätt och utbyta erfarenheter :)
Malena Nogerius

2013-06-25 @ 22:49:25
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0