"Stolpe in"

Ja, året började ju i alla fall helt okej, med lite tur. Red Barbossa juvel i V64-3 från spår 8. Jag hade fått direktiven om att försöka rida med invändigt så länge det gick, och det lyckades vi med. Vi tog det hyfsat lugnt från start och hamnade fjärde invändigt, tredje efter att Jenn gick ut i andra. Han var ltie småseg varvet kvar, så jag fick ta upp pisken och peta lite på honom. Bortre rakan blev han lite avhängd men kom tillbaka till upploppet. Han kämpade på bra och vi kom in som femma.
 
Men som sagt, vi hade ganska mycket flyt i loppet... Det hela löste sig väldigt bra och vi kunde lätt komma ner invändigt efter starten. Flera hästar galopperade i loppet, vilket underlättade det ytterligare för oss. Dessutom blev Sandra diskad som 4:a på vågen, viket gjorde att vi fick fjärdeplatsen istället. 
 
Han gjorde ändå helt helt godkänt lopp och var klart förbättrad sen sist jag red honom.
 
Kvalet med Waypoint blev inte av, de ställde in kvalet då banan var så dålig. Hon kommer istället att få kvala nästa tisdag, få se hur det blir med mitt schema bara. Jag vet ju ännu inte hur jag kommer att arbeta, så det är svårt att lämna några garantier. Men de skulle ändå sätta upp mig & sen så får vi hoppas att jag kan rida. Annars skulle de göra ryttarändring...
 
Mamma agerade fotogaf med sin kassa kamera :P
 
På väg mot start.
 
Provstarten.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marinaginman.se

surt för den som blev diskad, måste vara sjukt pinsamt! men tur för dig =D
var hittade du filmen från loppet? såg det på atg play, där ska man kunna ta dem men ja lyckas inte =P

Svar: längre ner finns en dela knapp. Klicka på bädda in och lägg in på "html" i bloggen...
Malena Nogerius

2013-01-01 @ 19:52:42
URL: http://marinaginman.se/
Postat av: marinaginman.se

hmm.. funkar fortfarande inte för mig, har testat det förut, kopierar bädda in koden, klistrar in i html som vanligt men det blir bara tomt =(

Svar: Bilden/Filmen syns inte när du fortfarande skriver inlägget, den dyker upp när du publicerar inlägget :)
Malena Nogerius

2013-01-02 @ 14:51:43
URL: http://marinaginman.se/
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Vilken tur för dej ;) grattis till 4:e platsen :)

Svar: Tack!
Malena Nogerius

2013-01-02 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0