På väg mot Romme

Just nu sitter jag i min bil utanför Statoil-macken på västerleden. Väntar på att mamma ska komma så att vi kan byta bil...
Min bil konstrade hela vägen hemifrån ute på E20. Lite obehagligt... Rätt va det var så la den bara av. Åkte av vid Statoil för att testa tanka (hade halvtank) & då dog den helt... 50 meter från macken. Ringde hem & bad mamma komma med andra bilen, då startar mitt fanskap igen så att jag kan rulla in på macken & tanka. Häller i soppa så att jag får fulltank... Då startar inte biljäveln! Väntar 2 min försöker igen. Då startar den, rullar 30 meter & dör igen. Väntar 5 min, startar bilen & nu har den stått igång i snart 10 min utan att dö.
Pappa misstänker ispropp, vilket mycket tyder på.

Jag väntar ändå på mamma, känns säkrare å ta deras bil eftersom ja ändå måste köra till Köping.

Mer kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0