Wilma tränar på!

Vad trött jag blir! Nu har jag skrivit det här inlägget 4 ggr och lagom tills att jag ska ladda upp det så försvinner alt eller så lägger datorn av... 
 
Både igår och i måndags var det träningsdags för Wilma, båda jobben var 5 intervaller på Hockey's slinga tillsammans med Delicious och Arvid. I måndags var hon lite rullig och slog över i passgång några gånger, men redan i torsdags var hon mycket bättre. Då slog hon bara över i pass en kort stund men ställde sig snabbt igen...
Vi misstänker att hon har varit/är i en växtperiod och det är därför hon har lite svårt att hålla ihop traven.
 
Själv är jag sjuk idag och ligger hemma i soffan. Det började redan i går med extremt ont i halsen, sen i morse vaknade jag näst intill utan röst, med feber och dunkande huvudvärk. Nu under dagen har jag dessutom blivt totalt igentäppt i näsan, så jag knappt kan andas... Känns inte jättelockande att ha idrottslektioner då :S 
Så idag blir det x-antal té-koppar, twilightmaraton och nagellacksmålning :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0