Skrittur med Lilo

I dag fick jag skritta Lilo en tur ihop med Leffe och Mardi. Mardi har varit väldigt rädd för bilarna och försökt slå så fort det kommer en bil, så vi skulle testa om hon blev bättre med sällskap. Lilo var pigg och glad över att få komma ut (hon är behandlad om måste ta det lugnt). Mardi var väl något bättre, men jag var tvungen att gå väldigt nära med Lilo för att det skulle hjälpa. En gång fick jag tom ställa mig framför Mardi och klappa henne på huvudet samtidigt som bilen körde om. Men det är bara att träna vidare... på söndag ska hon få följa med till banan för att springa av sig lite och så ska vi se om hon sköter sig bättre...
 
Gammal bild på Lilo från när syrran var med ut och red.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0