Körtur i regnet.

 Usch vad tråkigtväder det är idag! Det är grått ute och har regnat mer eller mindre under hela dagen. Men vi tog oss i kragen och stack ut och körde en tur. Vi joggade bort till Hockey och körde 4 intervaller på slingan. Eftersom snön nu nästan helt smält bort där gick det att körapå rätt ordentligt. Det kändes att Lillan inte sprungit intervaller på slingan under hela vintern, då hon tyckte att det blev rejält jobbigt. Jag hade från början tänkt att köra 6 intervaller, men då hon blåste rätt rejält redan efter tredje så blevdet bara 4. Vi skrittade och joggade hem igen och efter att ha tagit av vagnen pulsade jag henne för att se så att det inte blev för hårt, men hon hade 78 i puls då, så jag tror att det blev rätt lagom. Ska kolla med Pelle hur deras brukar ligga i puls. Jag har ju aldrig haft någon pulsmätare förut och den vi har här har varit trasig, så det har varit svårt att veta hur hårt man kan köra. Men nu är pulsmätaren lagad och Leffe har dessutom köpt en sån där pulsmätare man använder undertiden man kör, så jag ska höra med honomom jagkan låna den någon  gång för att se hur hårt hon går. 
 
 
 
Nyduschad Lilla torkar upp i boxen efter träningen
 
 
Tequila gjorde Lillan sällskap i stallet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0