Gymmet med sirran!

I går var det gymdags igen! Jag åkte dit till ca 11.30 och började med 20 minuter på löpbandet som uppvärmning. Därefter körde jag ett Bodypump-pass på 60 minuter och det var nog blend det jobbigaste jag gjort! Vi använde oss utav vikter och skivstång och efter halva passet var jag så trött i armarna att de bara skakade! I slutet av passet var hela min kropp spagetti och när jag gick ut därifrån orkade jag knappt lyfta armarna! Då hade syrran kommit dit så jag körde 10 minuter cross-trainer ihop med henne (hon körde 30 min) men sen var jag tvungen att vila. JAg var verkligen totalt slut i kroppen! 
 
Sjukt trött och matt i kroppen, men med en härlig känsla! I morgon (onsdag) ska vi ha vår första PT-träff och kolla igenom ett träningsprogram på gymmet som skulle kunna passa oss. Ska bli kul, men jag får hoppas att jag inte har allt för mycket träningsvärk! :P
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0