Promedinad med grållen

I dag var en lång dag i skolan, men var helt ledig när jag kom hem. Passade på att snylta mat hos mamsen & papsen innan jag åkte till stallet. Väl där fixade jag till grållan & gick sedan ut på en promenad i raskt tempo. Vi gick i skogen, på min "ridslinga" och passade även på att jogga lite i uppförsbacken. Det är mycket roligare att "träna" när man har sällskap. I dag bestod sällskapet av en häst, men vad gör det. 
 
Lillan tyckte att det var jättekul att komma ut och gå en tur, men satan vad pigg hon blev när vi sprang i backen. Hon springer på snedden, hoppar jämfota, bockar & galopperar jättesakta bredvid mig. Väl inne igen (det var kolsvart ute så det blev inga bilder från promenaden) borstade jag henne ordentligt, flätade svansen & la på pyamasen. 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0