Usch å tvi å blä!!!!

På allt just nu!!! Sista terminen i skolan, sliter som ett djur med examensarbetet! Är så less på det just nu att jag bara vill kräkas! Det regnar ute typ hela tiden & är kolsvart! Mörkt när jag åker till skolan, mörkt när jag kommer hem. Och till råga på allt jobbar ❤ kväll eller natt typ hela hösten, så vi träffas nästan bara på helgerna.

Känner mig extremt gnällig nu, men just nu är ja sååå trött på allt! Har suttit med den förbannade uppsatsen 9-16 nästan varje dag hela terminen (sen 13 aug). Innan & efter är det nästan 2h pendlande med bil, tåg & tunnelbana.

Jag är så glad att jag (förhoppningsvis) får min examen till jul. Jag har några rester att göra, men de brukar alltid lösa sig...

Var bara tvungen å avreagera mig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0