Helt otroligt...

Big Mama & Lynn har varit till salu en längre tid nu. För någon dag sedan hittade jag en potentiell köpare till Big Mama som montéhäst. Toppen tyckte jag!

Tyvärr ringer det en man sen samma dag & säger att han köper henne bums direkt och bjuder lite extra t.o.m. Så jag förstår att Pelle inte kan säga nej, men riktigt tråkigt tycker jag...

Red ett sista jobb på henne idag. Det känns ju att hon har vilat men hon var lika snäll som vanligt! Pelle skulle köra Lillan, men hon hosta lite så han körde hem efter bara ett varv. Istället fick jag rida tre varv på slingan ihop med Leffe.


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Nej, ett sådant erbjudande säger man ju inte nej till, men det var synd ^^

Svar: ja, jättetråkigt! Men han har till senast torsdag på sig. Har innan då är det kört för honom. Då kontaktar jag dig igen!
Malena Nogerius

2012-10-14 @ 19:34:49
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0