Plugg

Sitter just nu och försöker plugga. Det är bara sååå tråkigt! Jag är som sagt rätt trött på skolan nu. Visst, det är inte så långt kvar, vilket alla är duktiga att påpeka, men det blir ju inte direkt roligare bara för det. Det blir nästan bara jobbigare, för det får mig att inse hur extremt mycket det är jag måste fixa, på en extremt kort tid! blä!
 
Ikväll blir det bio med älsklingen, syrran, mormor och flera kompisar. Tyvärr blev det lite strul med beställningen av biljetterna, så vi fick inte lika bra platser som vanligt. Det innebär att vi får gå å se den igen :P För jag måste ju få se den från bästa platserna! :D Ser fram emot detta så otroligt mycket! Har längtat efter den här filmen sååå länge, så förväntningarna är skyhöga! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0