Dålig bloggning!

Jag har varit sååå dålig hela veckan på att uppdatera någon utav mina bloggar. Har varit allmänt trött och inte haft någon ork alls! Jag har varit ute ååpå praktik hela veckan, på en låg-och melanstadieskola. Har haft många utav mina tidigare VFU-perioder där och trivs verkligen på skolan. Handledaren är helt underbar! :) Men de små ligisterna suger ut all min energi! Jag och pojkvännen har gått och lagt oss innan nio varenda kväll (sen så har vi väl inte somnat förrän runt tio-tiden). 
 
Den här veckan har det i övrigt varit ganska lugnt. Har kört min gråa pålle, hon var lite snorig i fredags och fick därför vila hela helgen. I tisdags fick hon på sig nya skor fram & i onsdags körde jag henne. Hon var inte lite pigg!!! Jätterolig att köra! Vi skulle ta några lugna intervaller på slingan, men där kom vi inte riktigt överens :P Hon låg på rejält och satte upp ett högre tempo än jag planerat. Men hon hostade ingenting, snorade inget och körde bara upp svansen i vädret, så då fick hon springa. 
 
Idag har jag varit iväg med Panter på dressyrträning, vilket även det gick riktigt bra. Nu står hjärtat och lagar mat åt mig sen ska vi börja kolla igenom Twilight filmerna :) Om  precis en vecka så ska vi iväg ett helt gäng och se den sista delen. Jag har skyhöga förväntningar och hoppas verkligen att den är bra! 
 
I helgen ska ja plugga och försöka skriva lite inlägg. Blev lite inspirerad av Gabriellas inlägg om att ta betalt så jag ska försöka skriva ihop ett par rader om det. Ska även skriva ett inlägg om veckans ämne från FB-gruppen "travbloggar"
 
Trevlig helg på er så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det syns att du gillar rosa hihi. =)

2012-11-16 @ 09:53:28
URL: http://ridemyhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0