Om jag vann 10 miljoner

Temat förra veckan på facebookgruppen travbloogar var: Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner?

Hälften av pengarna skulle sättas in på ett sparkonto. sedan skulle det shoppas! Till att börja med skulle jag, för att citera Pelles kommentar: "Köpa en jävla massa rosa skit till hästarna". Då jag för två år sedan bytte tävlingsfärg, så är det en del nya saker som behöver införskaffas. Jag skulle även köpa en lite tyngre galoppsadel att använda till monté & galoppintervallerna, en hoppsadel att rida hemma med, en sulky osv. Massa prylar till mina pållar helt enkelt och även uppdatera min egen garderob.

Andra tråkiga saker är väl att betala av lån till både föräldrar och CSN. Jag skulle gå klart det här sista året i skolan och sedan jobba ungefär halvtid, bara för att det är kul. Resten av tiden skulle då gå åt till ponnyerna och mina andra hästar. Ev. skulle jag köpa in en till stor häst. Men jag vill inte ha för många, det blir inge kul då. Jag är ganska nöjd med min Lilla gråa nu så, det ska bli spännande att se vad hon kan prestera i framtiden.

10 miljoner vore hur som helst otroligt skönt att håva in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0