Grymt å Gymma!

I fredags köpte jag & Sandra gymkort och har nu bestämt oss för att bli lite duktiga och träna nu. Så i fredags körde vi första passet. Vi testade maskinerna & körde med ganska låga vikter. Eftersom min hand fortfarande är bruten höll jag mig till maskinerna som inte krävde att jag använde handen. Lite kan jag använda den, typ att hålla emot & så. Men det känns dumt att träna armarna & dra upp brottet igen.
Det gick bra för oss tycker jag & det blev rejält svettigt. Drog en rejäl repa på crosstrainern som avslutning. Jag tycker att det är sååå himla skönt & roligt att träna på crossen, det är verkligen något som passar mig.
Så i lördags var det lite träningsvärk i benen, men värst var det för Sandra. Hon hade ont i hela kroppen!

Men nu har vi vilat två dagar, så imorgon måndag kör vi järnet igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0