På gång!

Nu är Magellan Bay anmäld igen. Monté den här gången, lunchtrav på Bollnäs. Så nu hoppas vi bara att han kommer med! Ska bli kul å testa honom under sadel, han har förbättrat sig mycket sedan kvalet och han verkar tycka montén är rolig.

På Måndag ska jag rida Bea´s Reisa Å igen. Spår 5, 1640, auto på Färjestad. Hon står rätt hårt till med sina 22.000 i ett 90.000:- lopp med bilstart, men hon är väldigt bra för sin klass. Sist var Hon lite för övertaggad och felade från start. Då gick hon utan skygglappar för första gången, nu sätter vi på dem igen. Så jag tror att hon borde få pengar i det här loppet och med lite tur kan hon vara bland de tre, dock tror jag att hon får det svårt att vinna.

Jag & Reisa på Sundbyholm i juli (foto: B.Jakobsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0